Van passie tot professional

Klanten overtuigen

Hoe kun je een eigenaar op een overtuigende manier vertellen dat 'dit is wat het dier nodig heeft'? En hoe ga je om met prijsbezwaren? Hoe ‘verkoop’ je dat jij als (veterinaire) autoriteit de beste gespecialiseerde behandeling biedt?

Het is niet de commerciële boodschap die je leert overbrengen, maar de manier waarop je een eigenaar kunt overtuigen dat bij de voorgestelde behandeling het welzijn van het dier voorop staat.

Voor wie?

Vijf leerzame avonden voor dierenartsen, dierenfysiotherapeuten, praktijkmanagers en gedragstherapeuten of voor degenen die hiervoor in opleiding zijn.

Resultaat

Na vijf avonden heb je inzicht in de rol van adviseren, overtuigen en verkopen tijdens het (diergeneeskundig) consult/spreekuur. Je krijgt handvaten om jouw zorgadvies zo te geven dat je klant wordt overtuigd en zich betrokken voelt bij het zorgadvies. Je leert omgaan met bezwaren. Kortom je bent een autoriteit, klanten weten je te vinden en vertellen over jouw deskundigheid.

Inhoud

Aeres Training Centre Barneveld heeft deze vijfdaagse training ontwikkeld met Sofean Loulidi. Als consultant en trainer leert Sofean ondernemers hun resultaten te verbeteren door middel van klantcentralisatie. De laatste jaren heeft hij veel ondernemers in de veterinaire markt geholpen met het klantgerichter maken van de zorg.

Tijdens deze cursus leert hij hoe je de diereigenaar overtuigt door hem ontspannen en hoog-betrokken te krijgen tijdens het spreekuur/consult. Door gebruik te maken van de basisbeginselen uit de psychologie en van aansprekende voorbeelden uit de praktijk, vertelt de trainer hoe de wereld van het overtuigen in elkaar zit. De vele concrete tips maken de training levendig en een echte aanrader. Na het volgen hiervan gaat het adviseren en het verkopen van een behandeling je veel beter af.

Docent

Deze training wordt gegeven door Sofean Loulidi. Met zijn unieke aanpak heeft hij inmiddels bewezen dat relatief kleine inspanningen tot grote resultaten kunnen leiden. De aanpak kenmerkt zich door rekening te houden met de ethiek in de veterinaire markt en de mindset van mensen. Zo ontstaat een methode met een hoge mate van praktische toepasbaarheid in de kliniek. Met de juiste instelling van de medewerkers, een goede focus en optimale processen wordt de zorg klantgerichter en daarmee de resultaten beter.

Onderwerpen

Een greep uit de onderwerpen die aan bod komen:

  • Mindset
  • Story telling
  • Overtuigen
  • Veterinaire autoriteit
  • De klant als ambassadeur
  • Ja maar… omgaan met bezwaren
  • Afsluiten, hoe breng ik mijn klant tot actiebereidheid?
  • Follow-up, hoe houd ik mijn klant therapietrouw?

De startdatum is nog niet bekend. Laat je gegevens achter via onderstaande button en wij houden je op de hoogte.

Houd mij op de hoogte
Deel: fb twitter in printar

Open dag

Start vrijdag 25 januari

Schrijf je nu in!